داشتن نوزاد زیبا با تغذیه خاص در دوران بارداری

تغذیه در دوران بارداری یک امر مهم است. اکنون که شما در دوران بارداری به سر میبرید ممکن است مانند دیگر مادران بخواهید بدانید که خوردن چه چیز هایی به شما کمک می کند تا فرزند زیبایی داشته باشید. علاوه بر خوردن رعایت نکاتی نیز میتواند به زیبایی جنین بیافزاید.

توجه داشته باشید که تغذیه متعادل مهم است زیاده روی و بالعکس کم خوردن چیزی در این دوران مشکلاتی را برای شما و جنینتان در پی خواهد داشت.در ادامه این مقاله لیستی از مواد غذایی تهیه شده که با خوردن ان ها میتوانید فرزند زیبایی به دنیا بیاورید.

البته این موضوع را یاد آور شویم که زیبایی فرزند را فقط با مصرف غذایی خاص نمی توان به دست آورد . بلکه بخش عمده ای از آن مربوط به ژنتیک پدر و مادر می باشد .  اما این ها می توانند کمک کننده باشند.

تاثیر مصرف میوه و سبزیجات در زیبایی نوزاد

وجود میوه ها وسبزیجات در رژیم غذایی لازم است نه تنها برای زیبایی جنین بلکه برای سلامت و خاصیت فراوانشان که حتی وجود آن ها در تاتم لحظات زندگی ضروریست در طب سنتی سفارش های زیادی به خوردن میوه و سبزیجات و حتی برخی از خوراکی های مفید دیگر شده که کمک زیادی به مادران برای رفع دغدغه زیبایی جنین میکند در ادامه این سفارش ها و توصیه های دیگر قرار داده شده است که راهنمایی میکنند تا در عین داشتن سلامتی به خواسته هایتان برسید.

پرتقال : هرچند تحقیقات دقیقی در مورد این موضوع وجود ندارد اما گفته میشود از اول تا ماه هشتم بارداری روزانه دو عدد پرتقال خورده شود پوست جنین روشن وبور میشود در کل میوه پرتقال دارای ویتامین c بوده و برای سلامتی جنین و مادر در دوران بارداری مناسب است.

انار، گلابی ، به و سیب درختی : همانطور که گفتم طب سنتی توصیه های زیادی برای زیبایی جنین کرده است از توصیه های او چهار میوه ی انار ، به ، سیب درختی و گلابی هستند این ویوه ها علاوه بر زیبایی جنین به سلامت مادر کمک میکنند برای مثال انار خون را تصفیه و به کبد کمک میکند سیب در زمینه ی زیادی چون پیشگیری از کمخونی ، سم زدایی بدن ، کمک به هضم غذا و… نقش دارد در ضمن زیاده روی در خوردن سیب باعث افزایش وزن و مشکلات دیگر خواهد شد.

سیب زمینی شیرین : برای داشتن جنینی پرمو به شما خوردن سیب زمینی شیرین پیشنهاد میشود این گیاه به علت داشتن ویتامین A از خشکی و شکنندگی انها جلوگیری و تقویت کننده انها خواهد بود.

آووکادو : با خوردن اووکادو علاوه بر داشتن جنینی پرمو و برداشتن قدمی در راه سلامتی از کاهش ریزش مو های فرزند خود در اینده اطمینان حاصل می کنید زیرا اووکادو مانع ضعیف شدن مو ها خواهد شد.بادام: خوردن بادام کمک میکند تا نوزاد دارای عضلات قوی شود و همینطور از پوست روشنی برخوردار باشد شما میتوانید پودر بادام را با شیر ترکیب کرده و میل کنید.

آناناس : از میوهای دیگری که به پوست جنین بهبود میبخشد و در راه روشنایی ان به شما کمک میکند اناناس است این میوه دارای ویتامین C است و به سلامت مادر و جنین کمک میکند.

زیبا شدن نوزاد با تغذیه و آب در دوران بارداری

مقدار زیادی آب بنوشید!

بدن شما برای عملکرد مناسب به هیدراتاسیون کافی نیز احتیاج دارد ، همچنین کودک متولد نشده شما نیز نیاز دارد . پزشکان نوشیدن روزانه حدود 2 لیتر آب یا 8 لیوان آب را توصیه می کنند. مصرف مایعات می تواند بر روی پوست ، استخوان ها و به طور کلی سلامت شما تأثیر بگذارد.

اگر عادت به نوشیدن آب ندارید ، می توانید یک ظرف آب مشخص کنید و از صبح شروع به نوشیدن نمایید به مرور مقدار آن را زیاد کنید تا زمانی که روزانه 2 لیتر مصرف کنید.. هنگامی که بدن شما به این آب جدید عادت کرد ، به طور طبیعی تنظیم می شود و شما به اندازه کافی احساس تشنگی می کنید که هر روز مقدار زیادی آب بنوشید.

سیگار نکشید !

سیگار کشیدن برای سلامتی کودک شما مضر است. در هر نخ سیگار 4000 ماده شیمیایی وجود دارد ، این بدان معناست که با قرار گرفتن در معرض دود سیگار می توانید به کودک متولد نشده خود آسیب بزنید.

سیگار به حدی مضر است که می تواند میزان اکسیژن شما را کاهش دهد. گذشته از خطر به دنیا آمدن زودرس ، قرار گرفتن کودک متولد نشده در معرض دود سیگار می تواند باعث مشکلات تغذیه ، مشکلات قلبی و مشکلات تنفسی شود.

Stethoscope

معرفی پزشکان و کلینیک ها

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *