با بهترین ترفندهای آرایشی سال 2022 آشنا شوید!

هر سال ترفندهای آرایشی جدیدی ابداع می شوند که می توانند جلوه ای متفاوت به چهره شما بدهند. این ترفندها آنقدر متنوع اند که هر فردی با هر سلیقه ای، می تواند گزینه دلخواه خود را پیدا کند و سبک آرایش خاص خود را بسازد. اما بهترین ترفندهای آرایشی سال 2022 کدام اند؟

در ادامه این مقاله از مجله زیبا بمان، همراه ما باشید تا داغ ‌ترین ترفندهای آرایشی سال ۲۰۲۲ را بررسی کنیم.

ترفندهای آرایشی 2022

ترفندهای آرایشی برگزیده سال 2022 چیست؟

برخی از محبوب ترین ترندهای آرایشی سال جدید میلادی، عبارت اند از:

آرایش متالیک

آرایش متالیک یکی از بزرگ ترین ترندهای آرایشی سال 2022 میلادی است. از این رو، بسیاری از برندها دست به تولید لوازم آرایشی متالیکی زده اند که استفاده از آن ها حتی برای افراد کم تجربه نیز راحت باشد. به عنوان مثال، می توان به سایه چشم های مایع متالیک اشاره کرد. برای استفاده از این سایه چشم ها کافی است مقداری از آن را به نوک انگشت منتقل کرده و به آرامی روی پلک های خود ضربه بزنید. سپس بگذارید خشک شود.

کانتور و لیفت صورت با رژگونه

رژگونه یکی از لوازم آرایشی مهم است که علی رغم اینکه بسیاری از افراد آن را نادیده می گیرند، اما می تواند چهره را شاداب تر و جوان تر نشان دهد. علاوه بر این، استفاده صحیح از رژگونه باعث لیفت شدن شقیقه، استخوان گونه و سیب گونه می شود. رژگونه ها را می توان در انواع رنگ ها و بافت ها (مایع، پودری، کرمی، جامد و …) یافت. در حین استفاده از رژگونه باید مراقب باشید که حتماٌ آن را به خوبی محو کنید؛ تا رنگ آن توی ذوق نزند.

شاین و گلیتر

استفاده از لوازم آرایشی دارای شاین و گلیتر به دلیل براق بودن، می تواند چهره را جوان تر نشان داده و حتی برخی نواحی صورت را برجسته تر و حجیم تر کند. استفاده از خط چشم های براق نیز بسیار محبوب شده است. برای برجسته تر نشان دادن گونه ها، از هایلایتر و برای حجیم تر کردن لب ها، از برق لب یا رژ لب های گلیتری استفاده کنید.

آرایش مونوکروم

آرایش مونوکروم یا تک رنگ، نوعی آرایش است که با استفاده از لوازم آرایشی هم رنگ روی دو یا چند بخش صورت انجام می شود. به عنوان مثال، می توانید از رنگ هلویی روی پلک ها، لب ها و گونه های خود استفاده کنید. رنگ های هلویی، مرجانی، صورتی، قرمز روشن و سفالی ملایم، محبوب ترین رنگ ها برای آرایش مونوکروم هستند.

پوست کک و مک دار

در گذشته، مردم دوست داشتند از شر کک و مک های صورت خود خلاص شوند. اما در چند سال اخیر، پوست های کک و مک دار، براق و برنزه بسیار محبوب شده اند. این اتفاق باعث شده تا فروش انواع برنزر (تیره کننده پوست صورت) و قلم های قهوه ای رنگ برای ایجاد کک و مک روی صورت، افزایش پیدا کند.

در این مقاله با محبوب ترین ترفندهای آرایشی سال 2022 آشنا شدیم. از نظر شما، کدام یک از این ترفندها دوست داشتنی تر هستند؟ می توانید از طریق بخش نظرات، ایده های خود را با ما در میان بگذارید.

برگرفته از: elle

Stethoscope

معرفی پزشکان و کلینیک ها

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *