رنگ پاییز 99 | پاییز امسال چه رنگ هایی بپوشیم؟

چیزی تا فرا رسیدن پاییز 99 باقی نمانده و طرفداران مد و فشن به دنبال کشف برترین ترندهای پاییزی امسال هستند. یکی از این ترندها، پالت رنگی فصل پاییز است. اگر سوال‌هایی مانند «رنگ پاییز 99 چیست؟» و «پاییز امسال چه رنگی پوشیم؟» ذهنتان را مشغول کرده، این مقاله از مجله زیبا بمان را از دست ندهید. در ادامه با رنگ های جذاب پاییز 99 آشنا خواهیم شد و با یک استایل شیک و خاص به استقبال فصل پاییز خواهیم رفت.

در فصل پاییز سال 99 چه رنگ هایی بپوشیم؟

1- شرابی

ما با دیدن رنگ شرابی در پاییز غریبه نیستیم و این رنگ برای سال‌های سال پایه ثابت فصل پاییز بوده است. احتمالاً تا اینجای سال 99 طیف وسیعی از انواع رنگ قرمز را مشاهده کرده‌ باشید؛ از قرمز جیغ گرفته تا گیلاسی. زیرا این رنگ جزء رنگ های ترند تابستان 99 بوده است. اما در فصل پاییز، توجه همه به سمت رنگ قرمز شرابی معطوف شده است.

این رنگ بسیار جذاب بوده و به انواع تناژهای پوستی می‌آید. همچنین مهم نیست جنس لباستان چه باشد؛ شرابی روی پارچه نخی، چرمی و هر نوع پارچه دیگری فوق‌العاده به نظر خواهد رسید.

رنگ شرابی رنگ پاییز 99

2- آبی متوسط

اگر یادتان باشد، آبی آسمانی سیر جزء رنگ های تابستان 99 بود. اما قرار است در فصل پاییز به سمت طیف‌های تیره‌تری از آبی پیش برویم. رنگ پاییز 99 آبی متوسط است؛ نه روشن و نه تیره. این رنگ بسیار زیبا بوده و جلوه محشری به کت‌ها و پالتوهایتان خواهد داد. توصیه می‌کنیم این رنگ را حتماً در کمد لباس‌های خود داشته باشید!

رنگ آبی متوسط رنگ پاییز 2020

3- طوسی

احتمالاً شما هم قبول داشته باشید که رنگ طوسی هرگز قدیمی نمی‌شود. نکته جالب این است که دو رنگی که بالاتر معرفی شد دو طیف مشخص از رنگ بودند؛ اما رنگ طوسی در پاییز سال 99 با تمام طیف‌های خود به کار خواهد رفت.

چه چیزی از این بهتر؟! هیچ چیز مانند یک استایل تشکیل‌شده از طیف‌های مختلف رنگ طوسی به شما جذابیت و وقار نمی‌بخشد. بعلاوه، چنین استایلی به بلندتر نشان دادن قدتان نیز کمک زیادی خواهد کرد. یک ویژگی خاص از طیف‌های رنگ طوسی این است که در هر مکان و موقعیتی قابل استفاده هستند.

مدل لباس با انواع طیف رنگ طوسی برای پاییز و زمستان

4- سبز کمرنگ کدر

بدون شک سبز کمرنگ کدر یکی از خاص‌ترین رنگ‌هایی است که تا به حال دیده‌اید! این رنگ سایه‌ای بین زرد و سبز روشن دارد و بسیار زیبا و دوست‌داشتنی است. آن را با لباس‌های پشمی، بافت و ابریشمی امتحان کنید تا با استایلی کاملاً جدید و جذاب مواجه شوید.

رنگ سبز کمرنگ کدر رنگ پاییز 99

5- عاجی و استخوانی

اگر کارهای جدید سال 2020 طراحان مد و فشن را دنبال کرده باشید، می‌دانید که بسیاری شرکت‌های معروف مانند برند ایزابل مارانت و دیور به رنگ‌های عاجی و استخوانی توجه ویژه‌ای داشته‌اند. درست حدس زدید؛ دو رنگ عاجی و استخوانی دو طیف از رنگ سفید هستند که در فهرست رنگ های پاییز 99 قرار دارند.

برای داشتن استایلی زیبا، مدرن و لاکچری در پاییز امسال کافی است کت‌ها، پالتوها و بافت‌هایی به رنگ عاجی یا استخوانی را امتحان کنید.

رنگ های عاجی و استخوانی رنگ پاییز 99

6- قرمز نارنجی

قرمز نارنجی یکی دیگر از رنگ های پاییز 99 است که بسیار شاد و زنده به نظر می‌رسد. خوشبختانه، این رنگ به خوبی با شرابی، قهوه‌ای و طیف وسیعی از رنگ‌های دیگر پاییزی ست می‌شود. قرمز نارنجی شما را خلاق، شاد و با اعتماد به نفس نشان می‌دهد.

پوشیدن لباس‌های پاییزی با رنگ قرمز نارنجی برای جشن‌ها و دورهمی‌ها ایده فوق‌العاده‌ای خواهد بود. این رنگ به خصوص در ساعاتی که خورشید در آسمان است جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت.

رنگ قرمز نارنجی برای پاییز 2020

7- مشکی

مشکی یکی از رنگ های پر و پا قرص پاییز و زمستان است و پاییز 99 نیز از این قضیه مستثنی نیست! رنگ مشکی نیازی به تعریف ندارد و همه ما می‌دانیم که ست کردن لباس با آن چقدر ساده و لذت‌بخش است.

رنگ مشکی در پاییز امسال با شنل‌ها و آستین‌های پفی همراه شده تا جذاب‌تر از همیشه به نظر برسد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم امسال این مدل لباس‌ها را با رنگ مشکی امتحان کنید.

رنگ پاییز 99 رنگ مشکی

8- عسلی پررنگ

اگر به خاطر داشته باشید، رنگ بژ (تیره و روشن) یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های سال گذشته بود. اما دنیای مد و فشن حالا حالاها قصد فراموش کردن طیف‌های مختلف رنگ قهوه‌ای را ندارد و امسال پاییز به سراغ رنگ عسلی پررنگ رفته است.

به هیچ وجه نمی‌توان منکر زیبایی و شیک بودن این رنگ شد؛ به خصوص اگر با پارچه‌های لوکس و براقی مانند چرم پوشیده شود.

رنگ پاییز 99 رنگ عسلی پررنگ

9- زیتونی تیره

سبز زیتونی تیره یکی دیگر از رنگ های پاییز 99 است که روی انواع پارچه‌ها از ابریشم گرفته تا چرم و بافت، زیبا به نظر می‌رسد. این رنگ شما را بسیار شجاع و باوقار نشان خواهد داد؛ بنابراین سعی کنید لباس‌هایی به رنگ سبز زیتونی برای موقعیت‌های خاص در کمدتان داشته باشید.

لباس با رنگ زیتونی تیره برای پاییز و زمستان

Stethoscope

معرفی پزشکان و کلینیک ها

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *