چگونه یک سالن ناخن کوچک و کم خرج تأسیس کنیم؟

چکیده : تاسیس سالن ناخن و یا سالن زیبایی با هزینه کم یک شروع عالی برای کسب درآمد است که میتوان با کمترین هزینه هم انجام شود و ما سعی داریم روش راه اندازی مرکز کاشت ناخن با کمترین هزینه را توضیح دهیم.

تاسیس سالن ناخن کوچک و کم خرج

تاسیس سالن ناخن کوچک و کم خرج

یک سالن ناخن کوچک و کم ‌خرج می‌تواند برای شروع کار یک ناخن کار با سرمایه کم، گزینه مناسبی باشد. در واقع تأسیس سالن بزرگ ناخن، با بودجه کم با احتمال 90 درصد با شکست مواجه خواهد شد. زیرا معمولاً در این موارد، هزینه‌های سالن بیش از درآمد آن خواهد بود.

ورشکستگی و از دست دادن سرمایه زیاد علاوه بر اینکه برای خود شخص ناراحتی و مشکلات متعددی را ایجاد می‌کند، خانواده وی را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود تااگر قصد راه‌اندازی و تاسیس سالن آرایشگری را دارید با یک بودجه کم شروع کنید. اما ممکن است این سؤال در ذهن شما به وجود بیاید که چگونه یک سالن ناخن در تهران با هزینه کم، کوچک و کم‌خرج تأسیس کنیم. در ادامه این مطلب به بررسی نحوه تأسیس سالن ناخن با سرمایه کم خواهیم پرداخت.

دکوراسیون سالن زیبای و کاشت ناخن خود را انتخاب کنید

دکوراسیون سالن زیبای و کاشت ناخن خود را انتخاب کنید

دکوراسیون سالن ناخن باید به‌گونه‌ای باشد تا مشتریان در آن احساس راحتی داشته باشند. استفاده از صندلی‌های راحت، میز مناسب و تهویه به بهترشدن فضای سالن ناخن کمک می‌کند. علاوه بر این، یک سالن ناخن با دکوراسیون جذاب، سبب جلب نظر بیشتر مشتریان می‌شود.

برای تأسیس سالن ناخن کوچک و کم خرج بهتر است ضروری‌ترین وسایل با کیفیت مناسب تهیه شود. در واقع نیاز نیست تا ابتدا از صندلی، کمد، آینه، مجسمه و گلدان‌های گران‌قیمت و مجلل خریداری شود. با یک سرمایه کم می‌توانید یک سبک ساده که با آن احساس راحتی بیشتری دارید انتخاب کنید.

برای جذابیت بیشتر سالن باید متناسب با اندازه سالن وسایل در آن قرار داده شود. به کار بردن وسایل زیاد در یک محیط کوچک باعث شلوغی و نامنظمی می‌شود. سبک‌های مدرن و استفاده از رنگ‌های روشن به بزرگ‌تر نشان‌دادن فضا و همچنین جذابیت بیشتر آن کمک می‌کند. علاوه بر این سالن ناخن کوچک و کم خرج به وسایل کمی نسبت به دکوراسیون‌های دیگری مثل کلاسیک نیاز دارد. برای اینکه اهمیت و تاثیر دکوراسیون سالن زیبایی و آرایشگاه و یا آموزشگاه آرایشگری در میزان درآمدزایی یک مجموعه را کامل متوجه شویم پیشنهاد میکنیم مطلب از پیش منتشر شده بنام “تاثیر دکوراسیون سالن زیبایی در درآمدزایی” را مطالعه حتما کنید.

در راه تاسیس سالن کاشت ناخن وسط راه ناامید نشوید و ادامه دهید

ناامیدی اولین عامل شکست در یک کار است. تفاوتی نمی‌کند که شما یک پروژه بزرگ را مدیریت می‌کنید یا اینکه می‌خواهید در برنامه روزانه خود یک فعالیت ورزشی انجام دهید. ناامیدی سبب دلسردی شما می‌شود؛ بنابراین باید تا حد ممکن باید امید برای ادامه فعالیت‌ها وجود داشته باشد.

این حقیقت غیرقابل انکار است که سالن‌های کاشت ناخن زیادی وجود داشته و برخی از آنها مشتریان زیادی دارند. اما فارغ از این موضوع شما برای جذب بیشتر مشتریان بهتر است توانایی‌های خود را ارتقا داده و باقدرت این مسیر را ادامه دهید.

برای رسیدن به جایی که الان قرار دارید، تلاش کرده و زمان زیادی را صرف آن نموده‌اید. پس نباید به‌راحتی جا بزنید. یک دفتر برنامه‌ریزی برای خود داشته باشید و اهداف خود را در آن یادداشت کنید. خود را ملزم به رسیدن هر یک از اهداف نمایید. طبیعی است که در این راه متحمل شکست شوید؛ اما آنچه اهمیت دارد، ادامه دادن مسیر با قدرت بیشتر است.

از تمام فضای که در اختیار دارید استفاده کنید

در تأسیس یک سالن ناخن کوچک و کم خرج می‌توانید از تمام فضای آن استفاده کنید. به عبارت بهتر شما با تقسیم‌بندی سالن می‌توانید در هر بخش خدمات مختلف ناخن را انجام دهید. در یک بخش یک یا چند صندلی برای مانیکور خیس بگذارید.

در بخشی از سالن برای مشتریانی که باید منتظر بمانند یا همراهان آنها در نظر بگیرید. برای این بخش می‌توانید قسمت ورودی سالن را انتخاب کنید. قفسه یا میزی از کاتالوگ به مشتریان کمک می‌کند تا بتوانند راحت‌تر رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنند؛ بنابراین می‌توان یکی از دیوارها را برای این کار در نظر گرفت. رعایت این موارد باعث می‌شود تا سالن ناخن شکل منظم‌تری داشته باشد.

برخی مشتریان مایل‌اند تا برخی از ابزارها مانند لاک، استون، سوهان ناخن و مواردی از این دست را خریداری نمایند. بهتر است یک فضا که دسترسی به آن برای مشتریان راحت‌تر است را جهت فروش این وسایل در نظر بگیرید.

در طراحی سالن زیبای خود خلاقیت داشته باشید

در طراحی سالن زیبای خود خلاقیت داشته باشید

یک سالن ناخن کوچک و کم خرج منحصربه‌فرد باعث جلب توجه بیشتر مشتریان شده و یکی از راه‌های بازاریابی است. اگر سالنی که استفاده می‌کنید، اجاره‌ای باشد، در طراحی اساسی آن محدودیت‌هایی دارید. اما این موضوع باعث نمی‌شود تا نتوانید برخی از ایده‌های خود را عملی کنید.

برای راه‌اندازی سالن ناخن کوچک با سرمایه کم، درصورتی‌که سالن اندازه کوچکی دارد می‌توانید از آینه‌های بزرگ استفاده کنید تا فضا روشن‌تر و بزرگ‌تر نشان داده شود. استفاده از مبل‌های چندمنظوره برای کمتر شدن هزینه‌ها و همچنین یک طراحی منحصربه‌فرد، گزینه مناسبی است. این نوع مبل‌ها به‌خصوص در سالن‌هایی که فضای محدودی دارند انتخاب بهتری است.

وجود نور کافی در سالن از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل بهتر است از نورپردازی‌ها در بخش‌های مختلف سالن استفاده کنید. به عنوان مثال در اطراف میزها، دیوارها و کمد می‌توان از نورپردازی استفاده کرد. همچنین با به کار بردن رنگ نور متناسب با نوع دکور به زیباتر شدن آن کمک کنید.

روش های دیگر برای جذب مشتری برای سالن زیبایی و آرایشگاه

سعی کردیم نکات مهم برای جذب و درآمدزایی بیشتر را به شما بگوییم. ممکن است بسیاری از شما ساده از این موارد عبور کنید اما باید بگویم دقیقا همین موارد مهم است که باعث رشد شما میشود و شما با بی اهمیتی به آن از رقابت در این حوزه عقب میمانید. نیاز نیست که حتما با هزینه برای مشاوره به این داده ها دست یابید، من محمد ابراهیمی آزاد سعی دارم بدون نیاز به اضافه گویی و هزینه مشاوره تکنیکهای مهم درآمدزایی سالن زیبایی را با شما به اشتراک بگذارم.

Stethoscope

معرفی پزشکان و کلینیک ها

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *