بهترین برند رژ لب و ترفند های رژ لب زدن همراه با ویدئو

ترفند های رژ لب زدن

در آرایش رژ زدن کار به ظاهر ساده ای به نظر میرسد اما نکات و ترفند های پنهانی در آن وجود دارد با رعایت نکات و ترفند ها شما میتوانید هر آن طور که میخواهید لب های خود را شکل دهید و زیبایی دیگری به صورتتان بیافزایید.

انتخاب رنگ رژ نیز مهم است برای تو چشم و درخشان و درخشان بودن رژ رنگ آن باید با لباس ، پوست و رنگ لبتان و کرم پودر هماهنگ باشد. مجله ی زیبا بمان با تهیه ی این مقاله کار را برای شما بسیار آسان کرده و در ادامه ترفند های رژ لب زدن که کمتر توجهی به آنها میکنیم و چند نمونه از مارک محبوب را قرار داده و در انتها ویدئوی از نحوه رژ لب زدن مشاهده نمایید .

چند نمونه ترفند های رژ لب زدن

۱- برای ترکیب بهتر رژ و خط لب و همچنین ظاهر طبیعی لب ابتدا رژ زده سپس از خط لب استفاده کنید.حتما خط لب را در هنگام رژ زدن به یاد داشته باشید زیرا بسیار مهم است و به تنظیم فرم لب کمک میکند.

۲- برای نازک نشان دادن لب از رژ های تیره و مات  و همینطور بالعکس برای افزودن جذابیت به لب ها از رژ های روشن و براق استفاده کنید.

۳- افرادی هستند که دوست دارند روژشان یکدست باشد و برای این کار میتوانند از قلمو های آرایشی استفاده کنند.

۴- برای ماندگاری بیشتر رژ قبل از استفاده از آن مقداری پنکیک روی لب های خود بزنید.

۵- اگر رنگ دندان هابرایتان مهم است از رژ هایی که قهوه ای یا نارنجی هستند استفاده نکنید چون ظاهر دندان ها را زرد نشان میدهد.

۶- برای خوش فرم کردن لب در قسمت مرکزی از برق لب استفاده کنید تا لب هایتان برجسته نشان داده شوند.

۷- اگر لب های خشکی دارید قبل از زدن رژ آن ها را مرطوب کنید تا ترک ایجاد نشود و اگر ترک خورده اسکراب لب را برای حل این مشکل پیشنهاد میکنیم.

۸- یکی از اشتباهات خانم ها استفاده از رژ لب برای رفع خشکی لب است در حالی که قبل رژ لب برای رفع خشکی باید لایه برداری شود که یک اسکراب مرطوب بهترین گزینه است.

چند نمونه بهترین برند رژ لب

Zuzu Luxe: رژ های این مارک بدون سرب است و از مواد طبیعی تشکیل شده و برای افرادی که خواستار لب های صاف و نرم هستند مناسب است.

Mineral Fusion: رژ لب های این مارک گیاهی و از روغن دانه های آفتاب گردان ، کرچک ، کنجد و دیگر روغن ها را دارد که لب های شما را نرم و صاف و نرم نگه می دارد.

Lavera lipstick:  از مارک های محبوب است و کشور آلمان آن را تولید میکند.این مارک سلامت شما را تضمین خواهد کرد زیرا رژ هایی با مواد طبیعی تولید میکند.

Pure 100% : این مارک رژ لب بسیار عالی برای مرطوب کنندگی و نرمی لب است که در آن از رنگدانه های میوه ای استفاده شده این رژ ها فاقد هر سمومی بوده و ویتامین های مورد نیاز لب را تامین میکند.

Stethoscope

معرفی پزشکان و کلینیک ها

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *