دوره آموزشی رنگ و مش سعادت آباد

هم اکنون مهارت های آرایشگری در حال پیشرفت هستند و برخی از آرایشگران تنها در زمینه خاصی فعالیت می کنند و ماهر می باشند. هرچند برخی از فعالیت های آرایشگری جنبه عمومی دارند و هر آرایشگری باید آن را بلد باشد. مسلط بودن بر تخصص رنگ و مش از جمله فعالیت های آرایشگری می باشد که هر آرایشگری باید آن را بشناسد و این تخصص مورد توجه قشر زیادی از خانم هاست. ما در این مقاله سعی داریم شما را با دوره آموزشی رنگ و مش در سعادت آباد آشنا کنیم، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در مورد دوره آموزشی رنگ و مش چه می دانید؟

افرادی زیادی تمایل دارند که مو های خود را رنگ نمایند و از رنگ های متنوع و مرغوبی در این زمینه استفاده نمایند. از آنجایی که این تخصص از محبوبیت بالایی در بین خانم ها برخوردار است، بنابراین آرایشگران سعی می کنند که مهارت خود را افزایش دهند و بر سر این تخصص بین آن ها رقابت شدیدی وجود دارد. برای آموزش رنگ و مش دوره های آموزشی بسیاری برگزار می شوند که از صفر تا صد این آموزش ها را در برمی گیرند.

در دوره های آموزشی رنگ و مش در سعادت آباد مطالب زیر را فرا می گیرید:

  • همه آموزش ها به صورت عملی نیز اجرا می شوند و موجب افزایش تسلط هنرجویان خواهند شد.

  • این دوره ها شامل 12 جلسه می باشند.

  • هر جلسه اموزشی حدودا 6 ساعت طول می کشد.

  • هنرجویان عزیز می توانند شهریه دوره های آموزشی خود را به صورت قسطی نیز پرداخت کنند.

  • در دوره های آموزشی رنگ و مش در سعادت اباد هنرجویان به صورت تضمینی این تخصص را فرا می گیرند.

  • حتی بعد از اتمام دره های آموزشی هم امکان برخورداری از پشتیبانی مدرس دوره وجود دارد.

  • هنگامی که دوره اموزشی به اتمام رسید، هنرجو می تواند جهت اخذ گواهینامه به سازمان فنی و حرفه ای کشور مراجعه کند.

  • اگر هنرجو مایل باشد می تواند هزینه ای جداگانه بپردازد و مدرک GRS انگلستان ر هم دریافت کند.

  • هنرجو هر وسیله یا ابزاری را که نیاز داشته باشد میتواند از ما دریافت نماید.

دوره آموزشی رنگ و مش سعادت آباد

دوره های آموزشی چگونه برگزار می شوند؟

در دوره آموزشی رنگ و مش سعادت آباد هنرجویان در تعداد محدودی امکان ثبت نام دارند تا آموزش آنها به صورت مطلوب و با کیفیتی صورت بگیرد. طبق قوانینی که سازمان فنی و حرفه ای کشور وضع نموده است، این دوره های آموزشی در 3 سطح برگزار می شوند که شامل موارد زیر می باشند:

  • خصوصی: تنها 1 الی 3 هنرجو امکان آموزش دارند.

  • نیمه خصوصی: بین 3 الی 8 هنرجو امکان حضور دارند.

  • گروهی: حدود 8 الی 15 نفر از هنرجویان امکان حضور دارند.

در حقیقت میزان رضایت هنرجویان مهم است، تا اینکه بهتر بتوانند آموزش را فرا بگیرند و بعد از آن به صورت نا محدود امکان استفاده از پشتیبانی را دارند، حتی امکان دریافت مواد و یا مدل از سمت آکادمی تخصصی امکان پذیر است.

چه وسایل و ابزاری برای دوره های آموزشی مورد نیاز هستند؟

از صفر تا صد دوره آموزشی رنگ و مش به صورت عملی برگزار خواهد شد. وسایل و ابزار مورد نیاز از سوی آکادمی تخصصی در اختیار هنرجو قرار می گیرد. ابزار های ضروری که در این دوره زیاد مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: شانه و برس گرد، کلیپس، سنجاق سر، بیگودی ساده و ماژور، کاسه و برس رنگ، کلاه مش در سایز های بزرگ و متوسط، مواد ضدعفونی کننده و نرم کننده، مواد ویتامینه مو، اکسیدان، تثبیت کننده رنگ ، کرم بی رنگ کننده و غیره.

چه وسایل و ابزاری برای دوره های آموزشی مورد نیاز هستند؟

متخصصان رنگ و مش بباید از چه مهارت هایی اطلاع داشته باشند؟

  1. باید این مهارت را داشته باشد که که بداند چه رنگ مو هایی را باید با هم ترکیب کند.

  2. کاملا با اصول دکلره مو آشنایی داشته باشد.

  3. بتواند به وسیله فویل لایت و یا سوئیت، مش را اجرا کند.

  4. هر نوع مویی را قادر باشد ریشه گیری کند.

  5. بدون اینکه از دکلره کمک بگیرد بتواند مو ها را روشن کند.

  6. با روش های حذف رنگ مو یا دکوپاژ آشنایی داشته باشد.

  7. هر نوع هایلایت و بالیا را بلد باشد.

  8. با کاتالوگ خوانی و پیگمنت رنگ و مو آشنایی کامل داشته باشد.

  9. بداند چگونه می تواند از رنگ مو های خود مراقبت کند.

  10. هر نوع اکسیدانی را بشناسد.

  11. با تبدیل کردن هر نوع رنگ مویی آشنایی داشته باشد.

  12. بتواند مو ها را به صورت دائمی فر کند.

اگر هنرجویان در این دوره های آموزشی به طو کامل که طی 10 جلسه برگزار می شوند شرکت کنند، می توانند مهارت های بالا را فرا بگیرد.

چه مدارکی بعد از اینکه دور های اموزشی به اتمام برسند هنرجو می تواند دریافت کند؟

  • مدرک تمام شدن دوره آکادمیک کار کردن با مواد شیمیایی

  • مدرک بین المللی QLA

  • مدرک TAB انگلستان همراه با کد ریجستری

  • مدرک فنی و حرفه ای

تمام این مدارک در سالن های زیبایی خارج از کشور هم مورد تایید می باشند و برای سفارت از اعتبار بالایی برخوردارند.

هزینه دوره های آموزشی رنگ و مش سعادت آباد به چه صورت است؟

همان طور که بیان کردیم دوره های آموزشی به صورت گروهی، خصوصی و نیمه خصوصی در هر نوع سطحی از مبتدی تا حرفه ای پیاده سازی و اجرا می شوند. تمامی هزینه دور های آموزشی زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور قیمت گذاری شده اند. هنر جو می تواند زمان برگزاری کلاس های خود را مطابق میل و شرایط خود تغییر دهد.

دور های آموزشی به صورت عادی، فشرده و نیمه فشرده برگزار می شوند. اگر می خواهید از سرفصل های دوره های آموزشی و یا هزینه این دوره ها اطلاعات دقیق تری کسب نمایید، می توانید از کارشناسان و متخصصان سایت های معتبر آرایشگری در این زمینه مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

انواع رنگ و مش در سعادت آباد شامل چه مواردی می شوند؟

از آنجایی که مطلع هستید و می دانید که رنگ و مش ها در آرایشگری هر روز متد های جدیدی پیدا می کنند و مدل های مختلفی از آن ایجاد می شوند در حال حاضر این رنگ و مش ها شامل موارد زیر می شوند:

  • آمبره، سامبره، بالیاژ، لایت های کهکشانی

  • انواع لایت ها شامل لولایت، هایلایت، سان لایت، مووی لایت، بیبی لایت، هاف لایت، دارک لایت، استار لایت، لیت برفی، لایت پلنگی، لایت بارانی، لایت بری، ری لایت، ویولیت، شولایت، لایت پوش، لایت گربه ی و لایت شطرنجی می شوند.

انواع رنگ و مش در سعادت آباد

رنگ و مش حرفه ای به چه صورت انجام می گیرد؟

بسیاری از خانم ها برای اینکه ظاهر آراسته و زیبایی داشته باشند از روش های مختلف برای رنگ و مش های خود استفاده می کنند. آموزش رنگ و مش در سعاد آباد برای زیبا تر کردن مو های بانوان از تخصص های بسیار مهمی به شما می رود.

مش کردن از متد های رنگ مو تلقی می شود و در آن دسته هایی از مو جدا می شوند و مو ها به وسیله دکلره رنگ بسیار روشنی به خود می گیرند. رنگ و مشی که در سالن های زیبایی سعادت آباد انجام می شود دارای آمونیاک بسیار پایینی می باشد و بانوان می توانند هر نوع رنگ و مشی را اعم از بالیاژ، آمبره، سامبره و یا هایلایت را به صورت کاملا حرفه ای در این مکان ها انجام دهند.

در این سالن های زیبایی توجه به سلامت و کیفیت مو از هر عامل دیگری مهم تر است، به همین دلیل از پودر ها و رنگ مو های بسیار با کیفیت برای مشتریان خود استفاده می کنند، تا سلامت مو های مشتریان به خطر نیوفتد.

سرفصل های دوره های آموزشی رنگ و مش در سعادت آباد شامل چه مواردی می شوند؟

آرایشگاه های تخصصی در ناحیه سعادت آباد در زمینه بالیاژ، آمبره، سامبره، هایلایت و رنگ و مش به صورت کاملا حرفه ای در حال فعالیت هستند. انواع مش هایی که در این سالن های زیبایی انجام می شوند شامل مش با کلاه، مش شانه ای با شانه، مش شانه ای با فویل، مش تکه های یا قسمتی، مش تکه ای با فویل، مش تکه ای یک لایه در میان، مش تکه ای بدون فویل و به کمک قلم مو می باشند.

هنرجویان بعد از اتمام دور های آموزشی می توانند به صور کاملا حرفه ای وارد بازار کار شوند و به فعالیت در این تخصص بپردازند.

در رنگ و مش ساختار مو باید به چه صورت باشد؟

در وهله اول هنرجویان با نوع ساختار موی مشتریان خود آشنا می شوند. ساختار مو زمانی اهمیت پیدا می کند که شما تصمیم می گیرید مو های مشتری خود را رنگ کنید و اگر شما علم کافی در زمینه ساختار موی آن ها نداشته باشید، نمی تواند رنگ خوبی را بر روی مو هایشان پیاده و اجرا کنید. حتی ممکن است که به مو های مشتریان خود آسیب بزنید و در نهایت کسب و کارتان با شکست مواجه خواهد شد.

نتیجه گیری:

در حال حاضر چون خانم ها از رنگ و مش برای ایجاد جذابیت و تنوع بخشیدن به ظاهر خود توجه زیادی می کنند، آموزش دوره های رنگ و مش بهترین راه برای کسب درآمد آن ها می باشد. اگر می خواهید از سرفصل ها و هزینه های دوره های آموزشی رنگ و مو در سعادت آباد بیشتر مطلع شوید، می توانید با مشاورین آن ها در سایت های معتبر تماس بگیرید.

Stethoscope

معرفی پزشکان و کلینیک ها

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *