فیبروز ابرو | بهترین زمان برای ترمیم فیبروز چه زمانی است؟

بهترین زمان برای ترمیم فیبروز ابرو

فیبروز ابرو؛ متدی جدید، مطمئن و مقرون به‌صرفه

علاقه‌مندان به آرایش ابروها روش‌های دائمی و نیمه دائمی متفاوتی را امتحان می‌کنند. فیبروز ابرو یکی از جدیدترین و بهترین روش‌های آرایش ابرو به‌شمار می‌رود که محبوبیت زیادی در بین خانم‌ها پیدا کرده است. مزایای استفاده از این روش، باعث کاهش هزینه‌های آرایش و افزایش دوام و ماندگاری اصلاح و ترمیم ابروها شده است.

ترمیم فیبروز ابرو

فیبروز ابرو چیست و چرا نیاز به ترمیم دارد؟

فیبروز ابرو (Phibrows) در کنار روش‌های آرایش دائم و تاتو مانند میکروبلیدینگ، میکروشیدینگ و میکروپیگمنتیشن از روش‌های نیمه دائم آرایش و اصلاح ابرو به‌شمار می‌رود. در این روش جدید برای هاشور ابرو با استفاده از قلم میکروبلیدینگ استفاده می‌شود و با کمک سوزن‌های یکبار مصرف اصلاح ابروها انجام می‌شود. فیبروز متدی بسیار ظریف بر پایه الگوی طبیعی ابرو است. به این معنا که جهت خط‌ها هم جهت با جهات موهای ابرو قرار می‌گیرند.

ماندگاری این روش زیبایی به عوامل متعددی بستگی دارد. نوع مراقبت از ابرو، جوهر و رنگ استفاده شده، شدت رنگدانه و … رابطه مستقیمی با ماندگاری فیبروز دارند و ترمیم به موقع ابروها، باعث افزایش ماندگاری این متد زیبایی می‌شود.

عوامل موثر بر ماندگاری فیبروز ابرو

انتخاب مرکزی مناسب با فیبروزکارهای مجرب و استفاده از دستگاه‌های فیبروز جدید، تا حد زیادی کیفیت، دقت و ماندگاری فیبروز ابرو را افزایش می‌دهد. با این حال ماندگاری فیبروز ابروها به دلایل متعددی بستگی دارد که آگاهی از آن‌ها به انجام صحیح این متد زیبایی کمک می‌کند.

عوامل موثر بر ماندگی فیبروز ابروها عبارتند از:

  • عمق هاشور ابروها: به‌دلیل انجام هاشور با استفاده از قلم دستی، هرچه هاشور در عمق بیشتری از پوست زده شود، ماندگاری بالاتری دارد. به‌همین دلیل این فاکتور به توانایی فیبروزکار وابسته است
  • نوع پوست: پوست‌های چرب‌تر ماندگاری کم‌تری نسبت به سایر پوست‌ها دارند و توصیه می‌شود پیش از انجام فیبروز، برای افزایش ماندگاری آن، اسکراپت صورت انجام شود.
  • تغییرات هورمون: تغییرات هورمون خانم‌ها در بازه‌های شیردهی، بارداری و پریودی بر ماندگاری فیبروز ابرو تاثیرگذارند. برای افزایش ماندگاری این متد زیبایی، باید پس از اتمام بازه تغییرهای هورمونی این متد زیبایی انجام شود

زمان مناسب برای ترمیم فیبروز چه وقت است؟

ترمیم فیبروز ابرو یکی از مهم‌ترین فرآیندها، برای افزایش ماندگاری این روش زیبایی است. معمولا بهترین زمان برای ترمیم فیبروز بعد از یک ماه است. در این شرایط پوست شرایط مناسب را برای انجام کار دارد و التهابات ناشی از جلسات اول نیز رفع شده است. انتخاب این زمان به فیبروزکار بستگی دارد. بهتر است که در زمان تعیین شده برای ادامه روند ترمیم ابروها اقدام کرد. دیر یا زود مراجعه کردن به فیبروزکار، ماندگاری فیبروز را کاهش می‌دهد. در دوره‌های آموزش فیبروز ابرو، مریبان تاکید زیادی بر زمان ترمیم این متد دارند و یکی از دلایل اصلی ابروها، همین زمان مناسب برای ادامه فرآیند اصلاح ابرو است.

مزایای فیبروز ابرو

برطرف کردن و ارائه راه‌حل مناسب برای از بین بردن نواقص ابرو از اصلی‌ترین اهداف فیبروز ابرو است که با استفاده از پر کردن مناطق خالی، فرم‌دهی به ابرو و قرینه‌سازی آن انجام می‌شود. مزایای بالای استفاده از این متد زیبایی، فیبروز را به یکی از محبوب‌ترین روش‌های اصلاح و آرایش نیمه‌دائمی ابرو تبدیل کرده است.

از مهم‌ترین مزایای این متد زیبایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تغییر آسان مدل ابرو
  • مقرون به‌صرفه
  • تراکم بالا در مناطق فیبروز شده ابرو
  • برخورداری از دقت بالاتر برای دادن ظاهری طبیعی به ابروها
  • التهاب کم‌تر نسبت با سایر روش‌های اصلاح ابرو
  • تنوع مدل‌های مختلف برای انجام این روش زیبایی
  • بهترین روش برای ایجاد قرینه در ابروها
  • درد و سوزش کم‌تر نسبت به سایر روش‌‎های اصلاح ابرو
  • توانایی فرم دادن به تاج و آرک ابرو

مراحل مختلف فیبروز ابروها

با توجه به لزوم کیفیت کار در متد فیبروز ابرو، این متد زیبایی مراحلی جداگانه و دقیق را برای اصلاح ابروها در نظر می‌گیرد. پایه اصلی این روش زیبایی تزریق رنگ سازگار با پوست به زیر پوست ابروها برای ایجاد حالت تار مو برای آن‌ها است. برای این کار ابتدا باید خطوط ابرو در بخش تاج ابرو ایجاد شوند و هر خط ایجاد شده 2 بار نیز تمدید شود. پس از 3 الی 4 دقیقه به دلیل شوک دادن با رنگ، ابروها رنگ می‌گیرند و در نهایت نیز آرک و دم ابرو ترسیم می‌شوند. باید توجه داشت که رنگ ابروها باید 10 روز پیش از فیبروز آن‌ها انجام شوند. مراحل مختلف فیبروز ابرو متناسب با پوست افراد، متفاوت است و تعداد جلسات آن به عوامل متعددی بستگی دارد.

انواع مدل های فیبروز ابرو

انواع مدل‌های فیبروز ابروها

مدل‌های هاشور ابرو متناسب با نوع فیبروز ابروهای افراد انتخاب می‌شوند. این هاشورها متناسب با سلیقه افراد و تناسب هاشور با چهره آن‌ها، بر روی ابروها زده می‌شوند. انتخاب مدل مناسب فیبروز تاثیر به‌سزایی در زیبایی چهره و طبیعی جلوه‌دادن ابروها دارد.

مهم‌ترین مدل‌های فیبروز ابروها عبارتند از:

  • مدل هاشور spine-3: مدل معروف به تیغ ماهی که نقطه کانونی هاشور در انتهای ابرو قرار داده می‌شود.
  • هاشور spine-5: مدل معروف به ابروی آسیایی که نقطه کانونی هاشور در پائین ابرو و بین ابتدا و قوس ابرو واقع می‌شود.
  • هاشور spine-6: مدل معروف به ابروی کلاسیک که نقطه کانونی هاشور در قسمت قوس پائینی واقع می‌شود و تمام هاشورها در این جهت قرار می‌گیرند.
  • هاشور upper spine: در این روش همه هاشورها در بالای ابرو قرار می‌گیرند و نقطه کانونی آن در قسمت بالایی ابرو است.

تفاوت فیبروز ابروها با تاتو

بسیاری از خانم‌ها، هنوز هم برای اصلاح و آرایش ابروهای خود از تاتو استفاده می‌کنند. در فیبروز بر خلاف تاتو جوهر تزریق شده به ابروها به عمق پوست نفوذ نمی‌کند و به‌سادگی می‌توان جوهر را پاک کرد. همچنین در فیبروز ابرو بر خلاف تاتو امکان تغییر مدل ابروها وجود دارد و بدون ترس از رد جای جوهر در ابروها، می‌توان ابروها را نازک یا پهن‌تر کرد. دیگر تفاوت این دو روش زیبایی ابرو، در طراحی بی‌نظیر فیبروز ابرو است. در این روش می‌توان ابرو را مثل تار مو به‌گونه‌ای که هیچ اثری از اصلاح و آرایش ابرو نباشد ترمیم کرد ابروها کاملا طبیعی به‌نظر برسند.

برای اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های آرایش دائم و آرایشگری چکار کنیم؟

دوره‌های آرایش دائم و آرایشگری از دوره‌های محبوب آرایشی هستند که همیشه با استقبال بالایی مواجه می‌شوند. آموزشگاه‌های آرایشگری با ارائه انواع آموزش‌های مختلف در زمینه میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، طراحی و کاشت ناخن، میکاپ عروس و … اطلاعات خوبی را در اختیار ما قرار می‌دهند. انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه  به کیفیت مطالب آموزشی، تجربه و تخصص استادان، امکانات سخت‌افزاری، ارائه مدرک معتبر، کیفیت متریال استفاده شده و هزینه کلاس‌ها بستگی دارد. با استفاده از پارامترهای ذکر شده می‌توان با مراجعه به مراکز معتبر آموزش آرایشگری و فیبروز ابرو، اطلاعات جامعی از این آموزشگاه‌ها به دست آورد.

از سوی دیگر بررسی دوره‌های مختلف برترین آمورشگاه‌های آرایشگری در سایت آن‌ها، اطلاعات جامعی درباره چگونگی برگزاری این کلاس‌ها در اختیار ما قرار می‌دهند. سایت این آموزشگاه‌ها مرجع خوبی برای به دست آوردن اطلاعاتی کامل، درباره چگونگی برگزاری دوره‌ها، مبلغ شهریه و کیفیت آموزشی آن‌ها است.

برای فیبروز ابروهای خود به مراکز معتبر این متد زیبایی مراجعه کنید

تخصص فیبروزکار و کیفیت رنگ‌های به‌کار رفته در فیبروز، در کیفیت نتیجه نهایی بسیار تاثیرگذار هستند. با توجه به نیاز به ظرافت بالای این روش، باید برای انجام آن به سالن‌های زیبایی معتبر مراجعه کنید. این مراکز با برخورداری از بهترین دستگاه‌های فیبروز و بهره‌مندی از تخصص و مهارت بالای فیبروزکاران، حالتی طبیعی به ابروها می‌بخشند و از صرف هزینه‌های مازاد تا حد زیادی جلوگیری می‌کنند.

Stethoscope

معرفی پزشکان و کلینیک ها

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *