بلفاروپلاستی درمانی و تخلیه غبغب در کلینیک گونه

بلفاروپلاستی درمانی

در صورتی که احساس می کنید در پلک‌ ها یا ساختارهای آن مشکلاتی ایجاد شده یا پوست اضافی پلک ‌ها احساس سنگین روی چشم به وجود آورد و موجب اختلال و آزار در میدان دید فرد گردد، از دیدگاه پزشکی ضرورت دارد تا با درمان بلفاروپلاستی این مشکل رفع شود. امروزه توجه به سلامت و زیبایی همچون گذشته برای افراد ضرورت دارد . تخلیه غبغب نیز به عنوان یکی از راه های افزایش زیبایی در کلینیک گونه انجام می شود.

بلفاروپلاستی درمانی

دلیل افتادگی پلک ‌ها چیست؟

عوامل مختلفی در عصب ‌ها، پوست، یا عضلات پلک‌ها تاثیر دارند که منجر به افتادگی پلک می شوند. عضلات بالا برنده پلک به دلیل افزایش سن یا وارد آمدن آسیب فیزیکی باعث افتادگی پلک می شود. برخی از افراد از تولد عضلات چشمی ضعیفی دارند که در سنین جوانی با افتادگی پلک مواجه می شوند. اختلالات و بیماری ‌های عصبی همچون ضعف عضلانی، آسیب عصبی یا التهاب و ورم پلک، غده‌ی تیروئید و اختلال در روند این غده و احتمالا جراحی آب ‌مروارید یا جراحی لیزیک چشم به دلیل کشیده شدن عضله و تاندون چشم منجر به افتادگی و شل شدن پلک می شود. مواردی همچون چهره‌ای خسته و فرسوده، چروک‌ های متعدد و نامنظم در پلک، آبکی بودن یا خشک بودن بیش ‌از حد چشم‌ ها، کاهش در میدان دید از نشانه های افتادگی پلک محسوب می شود.

مراقبت های قبل و بعد از عمل لیفت پلک

  • از دارو های رقیق کننده‌ی خون، داروهای ضد انعقادی و انواع مسکن ها را مصرف نکنید.

  • در روز جراحی بدون هیچگونه آرایشی روی صورت خود در کلینیک حاضر شوید.

  • پس از جراحی پلک به بستری شدن نیازی نخواهید داشت.

  • بعد از انجام عمل نسخه پزشک را به صورت کامل انجام دهید. مصرف آنتی بیوتیک ها بعد از عمل اهمیت زیادی خواهد داشت.

  • بعد از انجام عمل، کمپرس یخ تا حدودی میزان کبودی و تورم در ناحیه پلک ها را کاهش خواهد داد.

تخلیه غبغب

تخلیه غبغب از دسته جراحی پلاستیک یا زیبایی به شمار می رود که اغلب نادیده انگاشته می‌شوند و گاهی در خصوص آن در بحث‌های زیبایی به آن‌ها پرداخته نمی ‌شود. اتفاقا همین جراحی ‌های کوچک می ‌توانند ظاهر فرد را با تغییری کوچک، بسیار زیبا تر نشان دهد . همه ی ما انسان ها دوست داریم زیبا از دیده شویم و یا زیبایی خود را دوباره بدست آوریم. برای بیشتر افراد مخصوصا خانم ها دچار این مشکل بوده که داشتن غبغب آن هم بزرگ کابوسی می باشد که هر روز تکرار خواهد شد. خوشبختانه راه حل های متنوعی جهت رفع این مشکل وجود دارد. که تخلیه غبغب یکی از این روش ها می باشد.

برای رفع غبغب چه باید کرد؟

جراحی غبغب برای این مشکل کاربردی می باشد و البته هم چندین روش غیر جراحی برای این مسئله نیز توصیه می شود. راه حل های این مشکل معمولا در دسترس اند و در مراکز بی شماری روش های غیر جراحی ارائه می گردد. متاسفانه در موارد زیادی از این پروسیجرها به دلیل کمبود دانش یا تجربه عوارضی رخ می دهد. توصیه می شود تا پزشکی را ندیده اید و با وی صحبت نکرده اید، تصمیم گیری نهایی را انجام ندهید.

بهترین روش با توجه به سن،وضعیت سلامتی و میزان افتادگی پوست بیمار توصیه می شود. انتخاب روش مناسب با توجه به شرایط فرد صورت می گیرد و به وی پیشنهاد می شود. جراحی غبغب روشی مطمئن جهت از بین بردن غبغب و جمع کردن پوست اضافی ناحیه گردن  و رفع افتادگی آن خواهد بود.

زمانی که پوست حالت طبیعی و ارتجاعی خود را از دست داده باشد و رفع غبغب با روش های گفته شده انجام نمی گیرد . بدون شک می توان از روش جراحی غبغب استفاده نمایید.در روش جراحی می ­توان شاهد نتایج سریعتری بود.

کلینیک گونه مرکز زیبایی پوست

کلینیک گونه مرکز زیبایی پوست

کلینیک زیبایی گونه کلینیک در دسته مراکز معتبر در زمینه عمل های زیبایی به شما معرفی می شود. این کلینیک همواره سعی دارد تا با استفاده و بهره مندی افرادی با تجربه و کاربلد و ارائه دادن خدماتی کاربردی به مشتریان عزیز به بهترین نحو رسیدگی کند. برجسته بودن استخوان‌ های گونه و پر بودن ناحیه‌ی میانی صورت باعث ایجاد ظاهری جوان و سالم و با طراوت خواهد شد که شما می توانید این تغییرات را با انجام جراحی در کلینیک زیبایی انجام نمایید. به طور کلی افزایش سن منجر به کاهش حجم گونه‌ ها و نواحی میانی صورت خواهد شد که معمولا ظاهری نحیف و ناسالم را به نمایش می گذارد و منجر به آن شده تا صورت شما پیرتر از آنچه که هست به نظر برسد.

امروزه مراکز زیادی تحت عنوان مجموعه های زیبایی در حال فعالیت می باشند که در آن خدماتی همچون بوکال فت ، لیفت ابرو و لیفت با نخ صورت می گیرد. گونه کلینیک به عنوان یکی از مراکز معتبر می باشد که از افرادی متخصص در زمینه های زیبایی استفاده می کند و همواره در حال خدمات رسانی می باشد. شایان ذکر است با مراجه به نشانی goonehclinic.com می توانید به دیگر خدمات این مجموعه دسترسی یابید و به طور کامل برای هر خدمات با کارشناسان با تجربه این مجموعه مشاوره شوید. این مجموعه با با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین به نام و حرفه ای و کادری با تجربه در کنار به کار گیری از دستگاه‌ ها و لوازم مجهز به بروزترین تخصصی دنیا در فضا و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان میهمانان ارجمند خود است.

Stethoscope

معرفی پزشکان و کلینیک ها

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *