مدل مانتو مجلسی جدید

اگر به دنبال لباس مناسبی برای مراسم های رسمی و جشن های کوچک و یا کاری هستید بهتر است با انواع مانتو های کوتاه و بلند مجلسی اشنا شوید.هر خانومی دوست دارد بی نقص به نظر برسد و اندام زیبایی داشته باشد مدل مانتو مجلسی جدید انتخاب مناسبی برای آن هاست زیرا هنگام پوشیدنشان اندامتو تیپتان زیبا دیده میشود.

مانتو های کوتاه از دسته لباس هایی هستند که در انتخاب رنگ و مدل آن باید دقت داشت اگر میخواهید شیک به نظر برسید بهتر است از مانتو هایی استفاده کنید که ساده تر اند و طرح های مجلسی زیادی روی آن کار نشده این لباس ها را بهتر است در مراسم هایی که رسمی هستند بیشتر استفاده کنید.

لباس های کار شده با طرح های مجلسی در جشن های دوستانه و تولد بزرگ و جشن هایی که پر زرق و برق هستند طرفدار بیشتری دارند. اگر به دنبال تیپ و ظاهری رسمی میگردید مانتو های بلند پیشنهاد ما به شماست افراد لاغر بهتر است از مانتو های بلند روشن استفاده کنند و افراد که قد کوتاهی دارند مانتو های بلند را با کفش پاشنه دار بپوشند و رنگ هایی که قد را کشیده نشان میدهند انتخاب مناسبی برای افراد قد کوتاه است.

در اخر نکاتی را برای انتخاب مدل مانتو مجلسی جدید باید رعایت کرد اینکه در چه مراسمی قرار است شرکت کنیم اهمیت فراوانی دارد با توجه به اینکه در چه مراسمی معمولا چه لباس هایی پوشیده میشود انتخاب نهاییمان را بکنیم. انتخاب یک کیف جدید و ست با مانتو نیز اهمیت دارد.

به سراغ مانتو هایی بروید که به سن شما نزدیک هستند و اطرافیانتهان که هم سن شما هستند بیشتر از آنها میپوشند.قد و اندام و رنگ پوست ملاک شما در انتخاب مانتو ها به ویژه مجلسی اس  برای مثال مانتو های کوتاه برای افراد چاق و کوتاه اصلا مناسب نیست و یا اگر پوست تیره دارید مانتو روشن انتخاب کنید و یا بالعکس اگر پوست روشنی دارید مانتو تیره ای انتخاب کنید.

برای آشنایی با تعدادی از مدل مانتو های کوتاه و بلند مجلسی از این مطلب مجله ی زیبا بمان دیدن کنید. در انتهای این نوشته گالری تصاویر را مشاهده نمایید. این گالری ها هر ماه بروز می شود و جدید ترین تصاویر در آن ها قرار داده می شود.

مدل مانتو جدید مجلسی

مدل مانتو مجلسی جدید

مانتو مجلسی جدید

مدل مانتو مجلسی جدید

مدل مانتو مجلسی دخترانه

مدل مانتو مجلسی

مدل مانتو شیک مجلسی

برای دیدن تصاویر گالری مدل مانتو مجلسی جدید 2019 روی هر یک از تصاویر کلیک کنید :

Stethoscope

معرفی پزشکان و کلینیک ها

دیدگاه کاربران

  • حامد

    قیمت ها چنده و اینکه سفارش اینترنتی هم قبول میکنین

    ۲۸ دی ۱۳۹۸ پاسخ دهید
    • زیبا بمان

      سلام دوست عزیز
      مدل ها برای ایده دادن هستند

      ۲۸ دی ۱۳۹۸ پاسخ دهید
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *