علت گلوله شدن چربی تزریق شده

علت گلوله شدن چربی تزریق شده

تزریق چربی از حساس ترین تزریقات فیلر ها است که اگر به درستی انجام نشود ، مشکلات زیادی را می تواند به وجود آورد. علت گلوله شدن چربی تزریق شده ، به دلیل تزریق نادرست پزشک می باشد. بنابراین انتخاب جراح برای تزریق بسیار اهمیت دارد.

تکنیک تزریق اگر به درستی انجام شود گلوله شدن چربی تزریق شده ، به وجود نخواهد آمد. در روش های تزریق قدیمی متاسفانه به وفور این موضوع دیده می شود. به خصوص اگر این تزریق در زیر چشم انجام شود.گلوله شدن چربی زیر چشم بسیار مشاهده شده است و افراد مجبور به انجام تخلیه چربی و عمل بلفاروپلاستی شده اند.  تزریق چربی زیر چشم اگر صحیح انجام نشود ، منجر به ایجاد پف زیر چشم می شود.

برخی از افرادی که در گذشته اقدام به انجام این کار می کردند ، متاسفانه دچار این عارضه شده اند که همانطور که اشاره شد علت اصلی آن تزریق چربی با تکنیک اشتباه است. در روش جدید تزریق چربی به روش نانوفت این عارضه وجود ندارد و می توانید با اطمینان اقدام به انجام این کارنمایید.

با چربی ها گلوله گلوله شده چه کنیم ؟

این چربی ها باید خارج شوند و برای این کار بسته به ناحیه مورد نظر باید به جراح خاص مراجعه کرد. برای مثال برای تخلیه چربی تزریق شده در ناحیه زیر چشم ، باید به جراح ومتخصص چشم که با آناتومی این ناحیه از چشم آشنایی دارد ، مراجعه کرد. برای تخلیه چربی های باسن باید به جراح پلاستیک مراجعه نمایید.

تخلیه چربی ها نیز باید به درستی انجام پذیرد تا مشکلات ایجاد شده را برطرف نمایید. منطقی است از همان ابتدا در انتخاب متخصص خود برای تزریق چربی دقت نمایید. روش های جدید پزشکی همیشه سعی بر برطرف کردن مشکلات روش های قدیمی تر دارند. اما هر روش جدید نی می تواند عوارضی را به دنبال داشته باشد. قبل از اقدام به انجام هر کاری به طور کامل درباره آن مطالعه نمایید.

تزریق چربی به روش نانوفت

در گذشته چربی ها بعد از استخراج ،  از خون و لیدوکائین خالص سازی می شوند سپس جهت جداسازی سلول های نهایی چربی ، بافت برداشت شده را با سرعتی بسیار زیاد در سانتریفیوژی ویژه می چرخانند. و چربی ها را در محل مورد نظر تزریق می کردند.

در روش نانوفت ، چربی ها بعد از استخراج با روش های خاص فرآوری می شوند. این چربی ها از فیلتر های مخصوصی عبور داده می شوند و در نهایت چربی به مایه شفاف و لطیفی تبدیل می شود که در آن غلظت سلول های بنیادی زیاد است. هنگام تزریق به ناحیه مورد نظر این سلول ها منجر به جوانسازی پوست و شفاف شدن آن می شوند. از طرفی دیگر نیازی نیست نگران گوله و سفت شدن چربی ها باشید.

تزریق چربی در نواحی صورت و به خصوص زیر چشم حساسیت زیادی را به دنبال دارد. مراجعه به کلینیک ها و پزشکانی که تجربه کافی و مهارت بالایی در این زمینه دارند ، بسیار اهمیت دارد. تزریق چربی در نواحی دیگر همچون باسن ، پشت دست ، ساق پا نیز انجام می گیرد.

Stethoscope

معرفی پزشکان و کلینیک ها

دیدگاه کاربران

  • ماهرو

    من الان ۹ هفته ست ک تزریق کردم یعنی ۲ماه و نیم ولی متاسفانه زیر چشمام هنوز ورم داره پف کرده و کمی تیره تر هست
    چربی گلوله نیست ورمه
    بنظرتون‌آیا میخوابه؟ جذب میشه یا باید برم‌خالی کنم

    ۳۰ دی ۱۳۹۹ پاسخ دهید
  • نسرین

    سلام من دوماه ونیم هست تزریق چربی انجام دادم‌برای ترمیم که رفتم خط لبخند سمت چپ صورتم کاملا خوب بود ولی سمت راست صورتم یه خط افتاده بود و دکتر دوباره این دوقسمت رو پر کرد متاسفانه به اشتباه سمت چپ صورتم توسط دکتر بیشتر از سمت راستم چربی تزیق شد بعد گذشت هفت روز متوجه دردی شدم پیش دکت م رفتم و به مقدار حدودا یک سی سی آن را تخلیه کرد الان بخاطر نداشتن چربی به سمت راست صو رت ژل تزرزق کرد ولی میترسم این ورم سمت چپ صورتم نخوابه میشخ راهنماییم کنی

    ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ پاسخ دهید
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *